cropped-cropped-cropped-cropped-cropped-cropped-9984_GracefulLife_Logo_DA_02-2-300x300-removebg-preview.png

恩康國際 l Graceful Life

 

 

終於等到唔使帶口罩,大家係咪好興奮?😝可能身邊人都會講,要繼續保持好嘅抵抗力,要食多啲維他命C呀!! 🥸
其實維他命C又點止咁簡單,原來仲有好多功效架🫢
1️⃣改善身體耐力並減緩老化
(有啲經常食維他命C嘅朋友, 體內年齡比真實年齡後生成15歲呀)
2️⃣活化免疫系統
3️⃣維他命C用於皮膚上能減少輻射治療所造成的損害,也有學說認為將維他命C外用在皮膚上可隔絕陽光、汙染物及其他環境刺激因子。
4️⃣有研究認為維他命C對心血管有益,能強健動脈,並預防心臟病、中風、高血壓等心血管疾病。
5️⃣維他命C也能使食物中的鐵質更容易被身體吸收,並改善某些新生兒蛋白質不平衡的現象。
6️⃣幫助應付皮質醇及相關藥物的副作用
每日一包 #PowerC+, 就可以享受維他命C的好處!!✨✨
資料來源:https://helloyishi.com.tw/drugs-supplement/vitamin-c/